6/17/2014

Pakujemy się!

Gdy podróżowałaliśmy w duecie, ja i mąż, potrafiliśmy spakować się do niewielkiego plecaka.
Bez problemu mieściliśmy w nim wszystkie niezbędne rzeczy.
Najważniejsze dla nas było odkrywanie nowych miejsc z możliwie najmniejszym obciążeniem :)
Odkąd w naszym życiu pojawiła się Helenka, nasze podróże wyglądają nieco inaczej, więcej wypoczywamy i zabieramy ze sobą duuużo, duuużo więcej bagaży :)
Zwykły wyjazd na weekend poprzedza teraz kilkugodzinne pakowanie, a potem obładowani torbami, upychamy wszystko do bagażnika... Znacie to?

Gdy otrzymałam propozycję wypróbowania torby podróżnej z oferty firmy Marbo, od razu wybrałam największą :)
Cóż, skoro teraz nasz podróżny ekwipunek jest spory, co będzie, gdy w naszym życiu pojawi się kolejne dzieciątko? To przecież już za kilka miesięcy :)

Wybrałam więc wielką torbę podróżną o pojemności 96 l, żebyśmy wszystko mogli trzymać w jednym miejscu.
Tak duża torba, musi być bardzo wytrzymała, przede wszystkim ze względu na spore obciążenie, jakiemu musi podołać.
Zabraliśmy ją już na pierwszy weekendowy wypad i pora podzielić się naszymi spostrzeżeniami :)

Jakie to miłe uczucie móc spakować wszystko do jednej torby :)
To dużo bardziej poręczne, niż targanie ze sobą 3 mniejszych toreb.

Ale przyjrzyjmy się szczegółom.

Przede wszystkim firma Marbo to polski producent
Sklepowe półki aż uginają się pod ciężarem toreb i plecaków sprowadzanych z Azji, z charakterystycznym "wschodnim" zapachem, który niekiedy trzeba wietrzyć godzinami, a i tak trudno pozbyć się go całkowicie...
Tu mamy polski produkt bardzo dobrej jakości i funkcjonalny.

Torba otwiera się od góry. Poza idealną dla nas pojemnością, wyposażona jest w 5 dodatkowych kieszeni, w których można umieścić różne drobiazgi. Po dwie umieszczone na jej krótszych bokach i jedna z przodu.
W środku znajduje się jeszcze praktyczna kieszeń wykonana z siateczki (np. na dokumenty), a także dodatkowa kieszonka na parasol.

Torba sprawia wrażenie bardzo solidnej, w niektórych miejscach wzmocniona jest dodatkowymi przeszyciami. Ma mocne uchwyty i regulowany pas na porządnych "karabińczykach".

Ogromnym atutem tej torby są świetne zamki błyskawiczne
Z doświadczenia wiem, jakie to ważne, bo nie jeden raz musieliśmy walczyć ze słabym zamkiem, który działał zupełnie niezgodnie ze swoim przeznaczeniem :)
Te zamki są firmy YKK - marki z 70-letnią tradycją. Przesuwają się bardzo lekko i wyglądają na naprawdę wytrzymałe.

Wymiary torby to 84 x 38 x 30 cm, waży około kilograma.
To jak się prezentuje, możecie zobaczyć na zdjęciach :)

Teraz już możemy planować kolejne nasze wakacyjne wojaże :)

Wszystkie produkty firmy Marbo można kupić na ich stronie - TU.
Zakupy powyżej 100 zł premiowane są bezpłatną przesyłką  :)