W 2016 r. marka Barbie wprowadziła trzy nowe typy sylwetek Barbie – wysoką, krągłą i drobną – wraz z nowymi odcieniami skóry, kolorami oczu, fryzurami i niezliczonymi modnymi ubraniami i akcesoriami. Marka Barbie® zawsze podążała z duchem czasu, więc unowocześnienie Kena® stanowi kolejny krok w ewolucji brandu, aby oferować konsumentom coraz bardziej zróżnicowane produkty.
„Podążając w kierunku
rozszerzania naszej linii produktów, redefiniujemy sposób postrzegania lalek Barbie®
i Ken® przez obecne pokolenie” – mówi Lisa McKnight, pierwsza wiceprezes i
General Manager marki Barbie®. „Zmiana Kena była naturalną ewolucją dla marki i
teraz pozwala dziewczynkom wybierać dla niego bardziej różnorodne role do
odgrywania w świecie Barbie”.
Linia obejmuje 15 nowych lalek
Ken® z trzema typami sylwetki, siedmioma odcieniami skóry, ośmioma kolorami
włosów, dziewięcioma fryzurami i unowocześnionymi stylami modowymi – począwszy
od luźnego stylu biznesowego po strój sportowy. Marka wprowadza także 24
dodatkowe, jeszcze bardziej różnorodne lalki Barbie. Dołączą one do ponad 100
lalek o zróżnicowanym wyglądzie, wprowadzanych do linii Barbie® Fashionistas w
ciągu ostatnich trzech lat.
Marka kontynuuje promocję różnorodności w filmach,
działaniach marketingowych i produktach. Nowe lalki Fashionistas można obejrzeć na
stronie www.Barbie.com
*materiały prasowe marki Mattel
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz