poniedziałek, 31 lipca 2017

Marka Barbie stawia na różnorodność - nowe sylwetki Kena (informacja prasowa)

W 2016 r. marka Barbie wprowadziła trzy nowe typy sylwetek Barbie – wysoką, krągłą i drobną – wraz z nowymi odcieniami skóry, kolorami oczu, fryzurami i niezliczonymi modnymi ubraniami i akcesoriami. Marka Barbie® zawsze podążała z duchem czasu, więc unowocześnienie Kena® stanowi kolejny krok w ewolucji brandu, aby oferować  konsumentom coraz bardziej zróżnicowane produkty.


„Podążając w kierunku rozszerzania naszej linii produktów, redefiniujemy sposób postrzegania lalek Barbie® i Ken® przez obecne pokolenie” – mówi Lisa McKnight, pierwsza wiceprezes i General Manager marki Barbie®. „Zmiana Kena była naturalną ewolucją dla marki i teraz pozwala dziewczynkom wybierać dla niego bardziej różnorodne role do odgrywania w świecie Barbie”.

Linia obejmuje 15 nowych lalek Ken® z trzema typami sylwetki, siedmioma odcieniami skóry, ośmioma kolorami włosów, dziewięcioma fryzurami i unowocześnionymi stylami modowymi – począwszy od luźnego stylu biznesowego po strój sportowy. Marka wprowadza także 24 dodatkowe, jeszcze bardziej różnorodne lalki Barbie. Dołączą one do ponad 100 lalek o zróżnicowanym wyglądzie, wprowadzanych do linii Barbie® Fashionistas w ciągu ostatnich trzech lat.
Marka kontynuuje promocję różnorodności w filmach, działaniach marketingowych i produktach. Nowe lalki Fashionistas można obejrzeć na stronie www.Barbie.com

*materiały prasowe marki Mattel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...