Targi KIDS' TIME już w lutym w Targach Kielce. Największe spotkanie sektora branży dziecięcej w Europie Środkowo - Wschodniej i jedno z najważniejszych na Starym Kontynencie. Wydarzenie, które co roku przyciąga do stolicy województwa świętokrzyskiego czołowe firmy branży dziecięcej z Polski i zagranicy. VII Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS' TIME odbędą się od 25 do 27 lutego 2016 roku.
KIDS’ TIME to wystawa o charakterze B2B, która od kilku lat
jest miejscem premierowych prezentacji
produktów dedykowanym dzieciom. Tu tworzą się i kształtują rynkowe trendy w
sektorze wózków i fotelików, zabawek, ubrań i artykułów dziecięcych. To trzy
dni ciężkiej marketingowej pracy, która często wpływa na działania firm przez
cały rok.
Każdego roku nowy
rekord.
W ubiegłym roku KIDS' TIME zgromadził ponad 320 firm z 10
krajów świata. W porównaniu do poprzedniej edycji lista wystawców była dłuższa
o blisko 50%. Wydarzenie odwiedziło 4238 specjalistycznych zwiedzających z 33
krajów. Wszystko wskazuje na to, że nadchodząca wystawa pobije dotychczasowy
rekord. Udział w KIDS’ TIME 2016 potwierdziło już przeszło 90% ubiegłorocznych
wystawców.
- Branża dziecięca bardzo dynamicznie się rozwija. Na rynku
jest coraz więcej przedsiębiorczych mam i właścicieli sklepów internetowych.
Dlatego oprócz tych największych firm z wieloletnim doświadczeniem, kieleckie
targi cieszą się wielkim zainteresowaniem również wśród nowych przedsiębiorstw.
Nic w tym dziwnego, bo przecież KIDS’ TIME to najlepsze miejsce na debiut.
Wystawa od lat jest miejscem wielu rozmów i kontraktacji zarówno między „wielkimi
graczami” tego rynku jak i początkującymi firmami. To najlepszy czas na budowanie
wizerunku nowej marki oraz wymianę myśli z najlepszymi branżowymi specjalistami
– mówi menedżer projektu, Aldona Matla.
O dziecięcych
produktach rozmów kilka
Każdego roku w czasie KIDS’ TIME organizowanych jest wiele merytorycznych
spotkań: konferencji, seminariów, prezentacji. Dzięki wsparciu partnerów,
kielecki ośrodek gości najlepszych specjalistów z całego świata. W ubiegłym
roku swoje wystąpienie miała między innymi dr Maria Costa z hiszpańskiego
instytutu AIJU (European Institute of
Children’s Products and Leisure). Wśród tematyki konferencji znaleźć można
było również logistykę oraz rozwiązania e-commerce. Tegoroczna edycja i pod tym
względem zapowiada się bardzo obiecująco. W planach są między innymi warsztaty
ze światową specjalistką w dziedzinie trendów zabawkarskich – Reyne Rice z
Nowego Jorku. Czym jeszcze zaskoczą organizatorzy w tym roku? Wszystkie tematy poruszane
podczas nadchodzącej wystawy poznamy już na początku przyszłego roku.
W prognozie deszcz
nagród
O nagrody walczyć warto! Według specjalistów ds. PR - Jeżeli
mamy naprawdę dobry produkt, którym warto się pochwalić możliwość potwierdzenia
jego wyjątkowości dzięki niezależnej ocenie specjalistów w danym obszarze ma
ogromne znaczenie. Po pierwsze wykazujemy, że nasz produkt jest wartościowy,
zyskał uznanie ekspertów. Po drugie pozytywnie wpływamy na wizerunek naszej
firmy pokazując dbałość o jakość, rozwój produktów, oraz innowacyjne myślenie. Tradycją
KIDS’ TIME są nagrody dla najlepszych produktów prezentowanych w czasie targów. Podczas targów wręczane są
również nagrody branżowe przyznawane między innymi przez portal Zabawkowicz.pl,
czasopismo „Branża Dziecięca” które wybiera Handlowca Roku i Firmę Roku, a
także serwis fotelik.info - organizator Mistrzostw Polski „Fotelikiada”.
Bardzo nas cieszy, że możemy patronować tak ciekawym wydarzeniom :)
Więcej o Targach przeczytacie tu - KLIK
Też będę się wystawiać w tej edycji targów. Mam nadzieję, że warto :)
OdpowiedzUsuńOch, wielka szkoda, że mam tak daleko. Na pewno upatrzyłabym coś dla swojego Pierworodnego. :)
OdpowiedzUsuńDobrze wiedzieć :) zapiszę w kalendarzu i mam nadzieję, że będę :)
OdpowiedzUsuń