Światowi producenci, polscy i zagraniczni importerzy, największe marki i
tysiące zwiedzających – tak w skrócie opisać można odbywające się co roku targi
KIDS’ TIME, które w tym roku objęliśmy naszym blogowym patronatem. Siódma edycja wydarzenia, która odbędzie się od 25 do 27 lutego
zapowiada się rekordowo pod każdym względem – wzrośnie liczba wystawców,
uczestniczących krajów, a także premierowych produktów.
Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS' TIME to
największa wystawa branży o charakterze Business to Business w Europie Środkowo
– Wschodniej i jedna z najważniejszych na Starym Kontynencie. Tutaj każdego
roku swoje produkty prezentują najwięksi gracze tego sektora. Nadchodząca
edycja to wielki festiwal produktowych nowości – tutaj zobaczyć będzie można
najnowsze trendy wśród zabawek, wózków, fotelików, tekstyliów i artykułów dla
najmłodszych. Swoje premiery będą miały także firmy z różnych zakątków świata.
- Branża dziecięca
bardzo dynamicznie się rozwija. Na rynku jest coraz więcej przedsiębiorczych
mam i właścicieli sklepów internetowych. Dlatego oprócz tych największych firm
z wieloletnim doświadczeniem, kieleckie targi cieszą się wielkim
zainteresowaniem również wśród nowych przedsiębiorstw. Nic w tym dziwnego, bo
przecież KIDS’ TIME to najlepsze miejsce na debiut. Wystawa od lat jest
miejscem wielu rozmów i kontraktacji zarówno między „wielkimi graczami” tego
rynku jak i początkującymi firmami. To najlepszy czas na budowanie wizerunku nowej marki
oraz wymianę myśli z najlepszymi branżowymi specjalistami – mówi menedżer
projektu, Aldona Matla.
Każdego roku w czasie KIDS’ TIME organizowanych jest wiele merytorycznych
spotkań: konferencji, seminariów, prezentacji. Dzięki wsparciu partnerów,
kielecki ośrodek gości najlepszych specjalistów z całego świata.
W ubiegłym roku swoje wystąpienie miała między innymi dr Maria Costa
z hiszpańskiego instytutu AIJU (European Institute of Children’s Products and
Leisure).
Tegoroczna edycja i pod tym względem zapowiada się bardzo obiecująco. W programie wydarzenia są między innymi warsztaty ze światową specjalistką w dziedzinie trendów zabawkarskich – Reyne Rice z Nowego Jorku, która podczas
spotkania opowie o obecnych trendach w sektorze zabawek, a także zaprezentuje
kierunki rozwoju tej branży. Rayne Rice to światowa specjalistka, która od lat
dzieli się swoją wiedzą i badaniami podczas największych imprez – w Norymberdze,
Nowym Jorku, Honkongu czy Londynie.
Tradycją kieleckich targów jest prestiżowy konkurs dla najlepszych
produktów. W tym roku firmy zgłaszające swoich kandydatów walczyć będą o tytuł
i statuetkę KIDS’ TIME STAR. Produkty, wzorem ubiegłych lat oceniać będzie
jury, w skład którego wejdą najwięksi branżowi specjaliści – dziennikarze,
przedstawiciele instytutów i ośrodków badawczych. Wśród laureatów nagrody znajdą
się również firmy, które swoim wystąpieniem – aranżacją stoiska podkreślą
światowy poziom targów. Zarówno w opinii dotychczasowych nagrodzonych, jak i branżowych ekspertów
nagroda wręczana podczas wystawy jest jednym z cenniejszych na rynku narzędziem
marketingowym. To mocne wsparcie w procesie budowania wizerunku marki oraz
produktu. Nagroda wpływa na rozpoznawalność produktu oraz zdecydowanie ułatwia
dotarcie do różnych grup klientów, konsumentów i opiniotwórców.
Targom KIDS’ TIME po raz kolejny towarzyszyć będą widowiskowe Mistrzostwa
Polski Fotelików Samochodowych FOTELIKIADA 2016. Wydarzenie ma na celu propagowanie w branży
dziecięcej i motoryzacyjnej wiedzy na temat bezpieczeństwa dzieci w
samochodach. W trakcie rywalizacji wyłonieni zostają najlepsi sprzedawcy, przedstawiciele
handlowi, a także drużyny z całej Polski. Jak zwykle mistrzostwa obejmować
będzie część teoretyczna sprawdzająca znajomość informacji dotyczących
najnowszych wydarzeń i zmian w prawie i procedurach testowych dotyczących
fotelików samochodowych dla dzieci, a także praktyczna - obejmująca wykrywanie
błędów montażowych, sprawdzanie umiejętności bezbłędnego montażu oraz doboru odpowiednich fotelików do
samochodu.
A ja ze swojej strony obiecuję wam obszerną relację po targach :)
*Tekst powstał na podstawie materiałów prasowych Kids Time
Ja będę jako wystawca i obserwator :) Mój debiut, ciekawe co z tego wyjdzie :)
OdpowiedzUsuńI ja się wybieram :)
OdpowiedzUsuń